سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

داده‌کاوی به مفهوم استخراج اطلاعات نهان و یا الگوها و روابط مشخص در حجم زیادی از داده‌ها در یک یا چند بانک اطلاعاتی بزرگ است.
مدیریت دانش، فرایند نظام وار برای به دست آوردن، سازمان دهی، تأیید کردن، اعمال، به اشتراک گذاری، بازآوری اطلاعات دقیق و صریح برای تقویت کارهای سازمانی، افزایش مطابقت سازمانی، افزایش ارزش محصولات و خدمات موجود و یا ایجاد محصولات دانش، فرایندها و خدمات است. دانش نو ممکن است….


ادامه مطلب...

  

 

چگونه میزان موجودی انبار را در پایان هر ماه سریع و ساده تخمین بزنیم؟
فرض کنید فروشگاهی دارید که هر کالا به طور متوسط 200 هزار تومان به فروش می‌رود و هزینه خرید آن 140 هزار تومان است. بنابراین 70% (140/200*100=70) از فروش هر کالایی، مربوط به هزینه خرید آن کالا است.


ادامه مطلب...

  

 

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری
این مقاله مناسب کسانی است که قصد خرید نرم افزار دارند و سعی شده است به آنها اطلاعاتی در خصوص نرم افزارها و وضعیت بازار و نکات مهمی که باید مد نظر قرار دهند داده شود.


ادامه مطلب...

  

 

آیا میدانید که شرکت شما سودآور یا زیان آور است؟ شما نمی توانید با تکیه بر احساسات و یا برداشت های خود به چگونگی روند شرکت پی ببرید. شما نیاز به اتکا به حقایقی دارید که از طریق درآمد شرکت و همچنین سود و زیان های آن حاصل می شوند.


ادامه مطلب...

  

 

قیمت‌گذاری اقدامی چند جانبه است که روانشناسی، هنر و علم را در برمی‌گیرد. قیمت کالا باید به اندازه کافی بالا تعیین شود تا دست یابی به سود بیشتر در خرید و فروش را ممکن سازد و از طرف دیگر به اندازه کافی پایین باشد تا بتواند توجه مشتریان را جلب کند. آشنایی و درک استراتژی های متفاوت قیمت گذاری و بهترین عملکردها در این زمینه می‌تواند یاری دهنده فرد در دستیابی به رویکرد مطلوب و نهایتا قیمت متناسب با کسب و کار مربوطه باشد.


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :18
کل بازدید : 94706
کل یاداشته ها : 163


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ