سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


اتوماسیون را بکار گیرید.
نقش بازاریابان B2B نقشی جاری و پیوسته است.
بازاریابان اکنون برای مدیریت، کانال های بیشتری نسبت به قبل دارند.
آنها برای پیاده سازی و ادغام، ابزارهای بیشتری نسبت به قبل دارند.
خط بین فروش و بازاریابی محو شده است.


ادامه مطلب...

  

 

هدف ارزیابی چیزهای جدید، تعیین مقدار مطلوبیت نتایج است.اگر آزمایش کار معینی با موفقیت انجام شود، نتیجه عالی خواهد بود. در صورت عدم موفقیت نیز به هرحال، شما یک فرصت یادگیری ایجاد کرده‌اید.


ادامه مطلب...

  

 

شرکت با مسئولیت محدود (LLC) یکی از انواع نهادهای کسب و کار است. یک شرکت با مسئولیت محدود یا (LLC) مانند یک سازمان با مسئولیت محدود و همچنین به منزله یک شراکت با توجه به انعطاف پذیری سود تسهیم شده در میان صاحبان کسب و کار است. یک (LLC) می‌تواند انتخاب کند که برای تعیین مالیات بر درآمد مانند یک شراکت و یا به عنوان یک سازمان با او برخورد شود.


ادامه مطلب...

  

 

بازاریابی بیزنس به بیزنس(B2B)، انجام بازاریابی محصولات و خدمات برای کسب و کار است، نه برای مشتریان فردی (B2C).
زمانی که به جای بازاریابی مشتری به بازاریابی برای کسب و کار می‌پردازید اولین چیزی که  متوجه می‌شوید این است که قوانین مختلفی اعمال می‌شود. مطمئنا، اصول اساسی یکسان هستند؛ شما همچنان تبلیغاتی همانند کمپین ایمیل را انجام می‌دهید و مخاطبان خود را مجزا می‌سازید و سعی می‌کنید میزان پاسخ و ROI را اندازه گیری کنید. اما بین روش بازاریابی بیزنس به مشتری و نحوه اجرای استراتژی بازاریابی B2B تان، تفاوت های اساسی وجود دارد.


ادامه مطلب...

  

 

این سوال یکی از مهمترین و اساسی ترین سوالات بوده و درآمد خالص شرکت بهترین نقطه برای شروع پاسخ دادن به این سوال است. حسابداری اطلاعات مالی مورد نیاز برای گرفتن تصمیمات صحیح در مورد سودآوری را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما را از پیشرفت براساس تصمیمات غیرمنطقی که اگرچه ممکن است این احساس را در شما ایجاد کنند که تصمیمات صحیحی هستند اما پس از شرکت آزمایی معتبر شناخته نمیشوند، باز خواهد داشت. همچنین حسابداری جریان نقدی و اطلاعات موقعیت مالی را که مورد نیاز شما است در اختیارتان قرار می‌دهد.


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :4
کل بازدید : 94391
کل یاداشته ها : 163


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ