سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

بودجه‌بندی مزایا و پیامدهای پیش بینی نشده‌ای دارد که فراتر از جنبه حسابداری و مالی خواهد بود و بیشتر مرتبط با مدیریت کسب و کار در مفهوم عام خود می‌باشد. مواردی را که در ادامه می‌آید در نظر داشته باشید.


ادامه مطلب...

  

 

زمانی که صحبت از حسابداری می‌شود باید به حساب آرایی در آن نیز اشاره کرد. فرض کنید که یک کار را مدیریت می‌کنید و کنترلر شما به تازگی بررسی، گزارش مقدماتی و یا پیش نویس ترازنامه انتهای سال را به شما تسلیم کرده است.


ادامه مطلب...

  

 

حسابدار باید 4 نقش متفاوت را بر عهده بگیرد و سیستم حسابداری یک کسب و کار باید تمام تقاضاهای مبتنی بر این 4 مورد را برطرف نماید. حسابداری عملکردی بسیار خطیر در کسب و کار بر عهده دارد.

 


ادامه مطلب...

  


حسابداران تنها افرادی نیستند که به اطلاعات حسابداری دسترسی دارند. در کسب و کار خصوصی، یک موقعیت سرمایه گذاری هر روز بر سر راه شما قرار نمی‌گیرد. با این حال اگر شما به شکلی شناخته شوید که پول لازم برای سرمایه گذاری به عنوان یک سهامدار را دارید، از تعداد پیشنهادهایی که در برابر شما قرار می‌گیرد متعجب خواهید شد.


ادامه مطلب...

  

 

جهان در حال دیجیتالی شدن است. شرکت هایی مانند Airbnb نشان داده اند که حتی سنتی ترین و قدیمی ترین صنایع و کسب و کارها نیز میتوانند تقریبا یک شبه تغییر کنند.
یک پژوهش از MIT Sloan and Delloitte نشان داده است که حدودا 90% پاسخ دهندگان پیش بینی کرده بودند که پیشرفت های دیجیتالی صنعتشان را دچار مشکل خواهد کرد. اما فقط 44% از آن ها احساس می کردند که سازمانشان به اندازه کافی برای رویارویی با این مسئله آمادگی دارد.
  با 2 شخصیت برجسته صنایع، اریک کاوانا، مدیر ارشد اجرایی Bloor Group و مالا آناند، معاون اول اجرایی SAP Data and Insight مصاحبه شده است تا ما را در مورد نکاتی که شرکت ها باید قبل از  حرکت به سمت دیجیتالی شدن در نظر گیرند، راهنمایی کنند.


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :4
کل بازدید : 94682
کل یاداشته ها : 163


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ