سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

وقتی  کسب و کار شما در حال رشد است؛ چالش شما این است که رشد خود را حفظ کنید و سازمان را در جهت مدیریت فرصت های بیشتر ارزیابی کنید. در حالی که برای مدیران اجرایی شرکت، خودکارسازی کارکردهای کسب و کار امری حساس است و فرآیندهایی مانند پرداخت لیست حقوق، حسابداری و حتی بازاریابی و هدایت تولید و فروش اغلب پشت سر گذاشته می‌شود.


ادامه مطلب...

  


تجارت الکترونیک تا سال 2022 بیش از 17 درصد کل فروش خرده فروشی ایالات متحده را تشکیل خواهد داد.  Forrester پیش بینی می‌کند که فروش آنلاین از کل خرده فروشی های ایالات متحده تا سال 2022، 17درصد خواهد بود. که بیشتر از مقدار اعلام شده‌ی سال 2017 یعنی12.7درصد می‌باشد. این آماری است که با توجه به پیش بینی خرده فروشی آنلاین Forrester بدست آمده و توسط Digital Commerce  360 ذکر شده است، در این گزارش همچنین انتظار می‌رود که فروش انلاین ایالات متحده در سال 2017 تا 13درصد رشد کند که پنج برابر سریعتر از رشد فروش آفلاین پیش بینی شده و  برآوردهای فدراسیون خرده فروشی ملی است.


ادامه مطلب...

  


جریان نقدی در حسابداری به معنی جریان وجه نقد به داخل و خارج یک کسب و کار است و مدیریت چنین جریانی برای موفقیت هر کسب و کاری چه کوچک و چه بزرگ، امری حیاتی محسوب می‌شود. اینجا زمانی است که موضوع  پیش بینی عنوان می‌شود: پیش بینی به شما کمک می‌کند تا جریان نقدی را به خارج و داخل کسب و کار خود پیشگویی کنید تا این اطمینان را برای شما ایجاد کند که همواره از پول کافی برای پرداخت قبوض خود برخوردار می باشید.


ادامه مطلب...

  

 

همه کسب و کارها چه از روش حسابداری نقدی استفاده کنند و چه از روش حسابداری تعهدی، از حسابداری دو طرفه به منظور نوشتن دفاتر مالی خود استفاده می‌کنند. حسابداری دوطرفه رویه‌ای است که به حداقل سازی اشتباهات و افزایش شانس تراز شدن دفاتر حسابداری کمک می‌کند. این روش نام خود را به دلیل آن که دوبار تراکنش ها وارد می‌شوند، کسب کرده است.

زمانی که صحبت از حسابداری دوطرفه می شود، فرمول کلیدی (سرمایه + بدهی = دارایی) برای ترازنامه نقش اصلی را ایفا می‌کند.


ادامه مطلب...

  

 

مدیران کسب و کار، بستانکاران و سرمایه گذاران، متکی به گزارشات مالی هستند زیرا این گزارش‌ها اطلاعات مرتبط با نحوه کار کردن کسب و کار و موقعیت مالی آن را در اختیار این افراد قرار خواهد داد. گزارشات مالی مانند روزنامه، اخبار مالی کسب و کار را ارائه می‌دهند. اختلاف عمده‌ای که بین روزنامه و گزارشات مالی خارجی کسب و کار وجود دارد آن است که خود کسب و کارها و نه گزارشگران مستقل در مورد مواردی که در گزارش آورده می‌شود تصمیم گیرنده هستند.


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :27
کل بازدید : 94557
کل یاداشته ها : 163


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ